Kollégáinkkal arra törekszünk, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el Önhöz a megrendelt termékeket!
Kizárólag magyarországi címekre tudunk kiszállítást vállalni!
A megrendelt termék(ek)et a GLS futárszolgálat szállítja ki a megrendeléskor megadott címre.
A küldemények kiszállítása a rendelés beérkezését követő 1-5 munkanapon belül történik (amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet).
A beérkező rendeléseket automatikusan regisztráljuk és a csomag összeállítása után átadjuk a futárszolgálatnak.
Újabb értesítést a csomag összeállításakor küldünk.
A kiszállítást az GLS reggel 8 és 17 óra között végzi.
A csomagok pontos kiszállítását cégünk nem tudja befolyásolni, a csomagokat a GLS futárai az adott napon összegyűlt címlista legoptimálisabb teljesítése mentén végzik. A GLS ügyfélszolgálatának telefonszámán (0629-88-66-40) lehet időpont módosítást kérni. A szállítási értesítők tartalmazzák a csomagszámot, mely segítségével követheti a csomagja útját, illetve időpont módosítást kérhet.
Webáruházunk a rendelés állapotáról e-mail értesítést küld, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőségeket adjon meg, melyet rendszeresen néz és így biztosan értesül majd a csomag várható érkezéséről is.
Szállítási és csomagolási költségek:
10 000 Ft feletti vásárlás esetén a csomagolási költségeket átvállaljuk.
40 000 Ft feletti vásárlás esetén a csomagolási és szállítási költségeket is átvállaljuk.
Csomagolási költség 10 000 Ft-ot el nem érő vásárlások esetén: 1000 Ft.
Szállítási költség
- 0-5 kg között: 1190 Ft
- 5-20 kg között: 1390 Ft
- 20-40 kg között: 2390 Ft
Fizetési mód:
Fizetés utánvéttel: A futárnak fizethet utánvéttel készpénzben (kivéve 80 kg feletti csomagok esetében) a csomag átadásakor. Az utánvét plusz 220 Ft-os kezelési költséggel jár.
Amennyiben nem szeretne készpénzzel fizetni, javasoljuk az előre utalást.
Fizetés előre utalással: A vásárlás teljes összegét az elektronikus úton megküldött díjbekérő alapján egyenlíti ki. A termék(ek) a teljes összeg beérkezése után kerül(nek) összekészítésre és átadásra a szállítmányozó cégnek.
Fizetés bankkártyával: A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházakban, mobil alkalmazásokban.
A bankkártyás fizetésnek az Ön számára nincs plusz költsége, az teljesen díjmentes. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, így sem most és a jövőben sem szükséges külön költséggel kalkulálnia. A Barion egyenlegkezelés szintén ingyenes, nincs belépési vagy havi díj. Az egyenleg feltöltésének és visszaváltásának vannak szerény díjai, de a banki átutalással történő feltöltés ingyenes.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében
Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat.
Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tud adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. A kiszállítás napján sms értesítést kap a kiszállítást végző cégtől, melyben felajánlanak egy 3 órás intervallumot a nap folyamán, így le tudja szűkíteni a kiszállítás időpontját. Amennyiben nem tudja megoldani, hogy ön, vagy hozzátartozója ebben az időintervallumban átvegyétek a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethet a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.
Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem találja otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhívja telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládában, ajtón hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudja venni vele a kapcsolatot és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. Minden esetben tud változtatni a csomag átvételi helyén és időpontján a csomagom.eu oldalon, az előzetesen megküldött csomagszámmal és jelszóval.
Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind az ön, mind a futár dolgát, akkor ezt jelezze! (pl.: Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengő, esetleg máshol van a bejárat)
Hova érdemes ezt írni?
Amikor leadja a megrendelését a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tud szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információja van, akkor kérjük, hogy ide írja be.
Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre „vaktában” nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.
(Az árak bruttó árak, tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t)